lørdag 21. mai 2011

Nye bilder på badet


 For en stund siden fant jeg ut at jeg ville ha noen nye bilder på badet, så da laget jeg to collage-bilder i romantisk stil på lerret. Jeg brukte tapet i bakgrunnen som jeg limte på med tapetlim. Engelen på bildene er min kjære datter Andrea. I tillegg til bildene av henne har jeg klipt ut sitater fra en scrappe-ark og dekorert med blonder.


Ellers har det vært bloggtørke her i lengre tid på grunn av at det er travle tider. Etter fullførte eksamener og salg av hus blir det nok mye roligere sånn at jeg får tid til å skrive mer :)

2 kommentarer:

  1. Stilig! Du e så kreativ, Eva! :)
    Har dåkk sælt huse??

    SvarSlett
  2. Takk takk :) Nei, ikke enda. Men vi ska selg snart. Visning 9. juni, så d nærme sæ fort..Spennende tid. E d bra me den vordende mor da?:)

    SvarSlett